sobota, 9 lutego 2013

Let's start!



Mój blog powstał z czystej chęci dzielenia się z Wami, wiedzą, którą zdobyłam do tej pory, jak również tą, którą w przyszłości zdobędę.

W najbliższym czasie znajdziecie tutaj porady dotyczące codziennego radzenia sobie z wyborem odpowiednich produktów żywieniowych, przepisy na zdrowe i dietetyczne posiłki dla dorosłych i dzieci, moje opinie na temat różnych diet, wskazówki dotyczące poprawy, jakości i składu waszej diety oraz konkretne przykłady zdrowych nawyków żywieniowych. 

Dodaj napis
W mojej pracy jestem przeciwniczką diet odchudzających, które w znaczący sposób odbiegają od zdrowych zasad zbilansowanej i urozmaiconej diety. Uważam, że najprostszą i najbezpieczniejszą drogą do zrzucenia wagi jest wprowadzenie na stałe zdrowych nawyków żywieniowych połączonych z aktywnością fizyczną.


Chciałabym, aby każdy znalazł tu coś dla siebie, dlatego jestem otwarta na Wasze sugestie w sprawie nowych postów i tematów, które Waszym zdaniem warto poruszyć. Mam również nadzieję na Wasze komentarze, wspólne dyskusje, a nawet krytyczne uwagi, które tak jak pochwały będą motywowały mnie do lepszego i bardziej satysfakcjonującego działania.

Znajdziecie mnie również na dietetycyonline.pl

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz